ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

دوباره افتخار و دوباره تیمی حرفه ای برای نجات جهان اینبار در تیم گروه آلفاضدتروریست! شما متشکل از تیمی حرفه ای و آموزش دیده در مبارزه با تروریست ها هستید که تیمتان به انواع محل ها و مکانهای تروریستها حمله میکنید و مکانها را از وجود تروریست ها پاکسازی میکنید.هر کدام از اعضای تیمتان در یک مورد فوق حرفه ای میباشد. یکی تک تیر انداز,یکی آر پی چی زن,یکی متخصص بمب و… شمایید که باید تیمتان را هدایت کنید و با فکر خودتان تروریستها را نابود کنید و پاکسازی کنید.

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱٫۳۴ گیگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

بازی اکشن و زیبای مردان شکار که روایت داستان جنجالی بر اساس کتاب غارتگر میباشد. تیمی متشکل از حرفه ای ها در دستان شماست. راهنمایی کنید و خون راه بیندازید تا به افتخارات برسید. اما آیا اینها چیزی جز غارتگریست؟ بازی اکشن و گرافیک عالی میباشد و چندین نفر از سربازان حرفه ای ارتش آمریکا که با هم رفیق هستند و برای رسیدن به افتخارات پوچ در جنگ به کشت و کشتار دست میزنند اما وجدان  شماست که پس از دیدن صحنه های تلخ بیدار شده و دیگر نمیتوانید شاهد همچین ماجراهایی باشید. در بازی بیشترین اختیارات را دارید و استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ارتش امریکا برای سرکوبگری.بازی پر از نبرد و زد و خورد است که پیشنهاد میکنیم دانلود کنید.

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم قسمت اول با حجم ۱ گیگابایت


دانلود رایگان و مستقیم قسمت دوم با حجم ۱ گیگابایت


دانلود رایگان و مستقیم قسمت سوم با حجم ۱۳۵ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

 

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

بازی زیبا و سرگرم کننده Talking Cowboy v1.4 - آندروید

بازی زیبا و سرگرم کننده Talking Cowboy v1.4 را برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر برای شما کاربران قرار داده ایم. شما در این بازی با کابوی ما همراه می شوید و با او تمرین حرف زدن کرده به جای او در دوئل ها رجز بخوانید و صحبت کنید و او را در [...]



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 24797
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم